Snön smälter!!

Ääääntligen!! Det var jättelänge sen jag såg gräs och det syns fortfarande inte!! :( Men det kommer nog snart hihi :D Emma höll på att döda mig i skolan hahah eller jagade mig i alla fall för att jag putta ner henne på golvet :P
Imorron kommer Emma på morronen och lämnar sina saker som hon ska ha med sig till Linnea (det kommer jag till sen) och så ska Ella komma så åker vi med Emma till skolan, där det är TEORI i på gympan!! Skönt det! Och så ska Emma med mig hem, sen kommer Ella nån gång på dan så kör mamma oss till Linnea till skräckfilmskväll =) det är kul! och så kommer jag förmodligen ta Linneas The Fame Monster-skiva, mohahahah!!

Och på tal om ingenting så ser mamma på Förkväll och där går det Loman-höns i studion HAHA (hönsras)
Och jag måste se Therese och Mikaels valp Ludde!
Och Therese måste föda NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0