Earth Hour igår :)

Jag släckte faktiskt igår ^^ jag trodde inte jag skulle komma ihåg det men. Bara datan och teven var på annars var allt annat släckt. Sen såg jag och Tobbe på Natt på Museet (jag vet inte hur det stavas :S) för mamma var i Högsäter med en kompis. Sen skulle jag sett på Sagan om Ringen, men jag somnade innan Bilbos tal och Tobbe väckte mig inte =( eller aah han väckte mig när han sa att han skulle hämta mamma (jag sa tydligen att han skulle låsa, men jag kommer bara ihåg att jag berättat vad nycklarna var..) sen somnade jag utan att märka att han gick o så väckte mamma mig i soffan =p jag somnade faktiskt direkt när jag la mig även om jag sovit 3 gånger under dan hahah.
Och på tal om ingenting så Tuffi har inte fött än och hon är för lat för att tvätta sig på magen =/ och jag tänker inte göra det åt henne XD





Hennes kull förra året + Clas ungar XD Clas försvann så hon fick ta hand om 8 st istället för 4 ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0