Hos pappa :)

Jag fick påskägg igår :D *dreggelmin*.. och jag måste skryta: mitt tog slut SIST!! haahahh imorse faktiskt. Igår såg jag och Jonas på Nightmare on Elm Street 4 och sen 2, lite konstig ordning men det gör inget dom var bra i alla fall :) vi såg dom hos farbror daniel [pettson HAHA] och findus xD. Han var ändå hos oss och spelade.. kort? Eller Västkustspelet haha.
Och jag har en ny favoritlåt!!! Ska vi plocka körsbär i min trädgård (du och jag, wow wa wow) från melodifestivalen 1960-nånting, och såklart Fröken Ur Sång (tickiticketicktack från morgon till kvällen).. nån gång på 60-talet oxå XD






Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Tihih, det hade ju kunnat vara en lösning, men jag kände att den inte gjorde mig något ont! ;D <33333333333

2010-04-07 @ 22:12:32
URL: http://elllllla.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

Åh vad gott med påskägg :)

2010-04-17 @ 10:51:02
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0