Yiiiiiho (telefonjack? neheej tack)

Matilda tvingade mig att ha tofsar idag =/ iförsig bara två lektioner men i allafall. Fick gå hem helt själv tyvärr, med en väska som väge 4.2 kg. Jag vägde den faktiskt!
Lilla, tjocka Lexus, fick inte hälsa på hundar =D lexie pexie lexus blev inte glad när jag sjöng den för honom heheh :D
Har kommit hem till pappa nu, det första jag fick göra var att diska, men bara lite och det var för att jag skulle hjälpa till lite med maten. Såg på Idol en stund, hejar på Patrik (eller Patrick?) Öhlund han sjunger jättebra! Han gick vidare, så jag är nöjd =D
Jag har köpt Twilight soundtracket yiiiiiiihoo! det är så bra låtar heheh =) Men fodralet eller vad det nu heter gick sönder så jag ska byta den! Det var inte mitt fel faktiskt, för en gångs skull =p <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥Princessbling♥

Patrik är ju skitdålig!! XD

JAG HÖLL PÅ ÄLSKLIIIG GABRIEL SOM ÅKTE UR :'(

Jag börja gråta, så ledsen jag blev.

2009-09-25 @ 22:25:50
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0