Rubrik

Vet inte om ni oxå tycker det men det är verkligen iskallt på morronen! Jag fick ta täcket runt mig och jag sov i kortbyxor, så jag fick ta på ett par långa pjamasbyxor oxå! Det är snart frost så det kommer bli kallt. Hoppas det blir mycket snö i år, det är mycket roligare än typ en centimeter. Även om jag gillar sommaren mest så gillar jag vinter med, det är så kallt så kan man ha tjocka koftor och mjukisbyxor på sig!
Det är inte så mycket att göra den här veckan men det känns så... ska kanske vara med linnea och emma på onsdag om det går, med emma och michaela på torsdag där jag ska få göra min 'berömda' tacos som michan tjatar om... sen på fredag kanske jag ska till therese, annars hälsar jag på i alla fall, sen ska jag till pappa till på söndag... så jag ska förmodligen göra nåt varje dag förutom idag och imorrn.
Imorron är det tyvärr tyska prov, kan se det framför mig: 'Malin, ty-prov, resultat: IG. Jag kommer aldrig bli godkänd! Jag funderar allvarligt på att byta till svengelska med johanna, men man måste ha problem i svenska/engelska för det... men jag tänker inte ha tyska mer! Det är SÅÅÅÅ tråkigt! Fattar ingenting och jag är bättre på engelska.. eller njaa jag är inte bra på engelska, men bättre på det än tyska.
Det här inlägget var rätt tråkigt, kan pigga upp er med en bild.. fast den kanske bara piggar upp mig =p


Den är så söt!!! Källa: Google

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: Ja! den ska finnas på bokia :D

2009-09-21 @ 18:39:51
URL: http://evelinaoeh,blogg.se
Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Neeej... Den har jag tyvärr inte sett :(

Men jag ska verkligen se denna!!!! ^^ ♥



Puuuuuuss! <33333

2009-09-21 @ 19:11:26
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin fin blogg (:



http://johannazara.blogg.se/

2009-09-21 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0