Men neeej

Tycker så synd om lexus, han får ju gå med hundtofflor på baktassarna så att han inte kan riva på såret i halsen, oc så måste han äta tabletter (fast det märker han inte, för vi gömmer dom i pastej) och en salva som tydligen gör ont, så det är jättesynd om han!
Det var en helt vanlig dag idag, vi har skrivit två brev om oss själva, ett på engelska och ett på svenska. Gissa vilket ämne vi skrev dom i =P
På vägen hem såg jag Varsegod-och-ta!-skylten, ÄNTLIGEN! (den som bor där har jäkligt goa äpplen som dem lägger i en korg o så får man ta), men i år är det plommon. Jag tog  tre hehe, men det märktes inte för det fanns massa. Och dom smaka jättegott, så dom blir väl glada över att jag tycker så i alla fall :D
& när jag kom hem så var lexus ena toffla halvt loss, så jag skulle sätta fast den igen men då måste han ha munkorg så att han inte bits och så ska han ha massa godis & beröm efteråt så han får veta att han var duktig som lät mig göra det :D det tog en halvtimme, sen så lossna den igen ute, så det tog tio minuter till...
Men nu har jag klarat det! jag är så duktig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: jaa gör det! och skriv till oss om han svarar,haha!

2009-09-10 @ 21:28:48
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: michaela :)

neeeeeeej ! vad har hänt med lexus och vem e zozzo ? :( <33333

2009-09-10 @ 22:29:23
URL: http://metrobloggen.se/mickis96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0