Klunk, klunk, klunk =D

Hade elevensval idag, orkade inte fixa med tröjan så jag påtade istället, den blev faktiskt ganska lång, eller inte jättelång men ganska. Jag gick hem och det fanns inte en enda plommon kvar i korgen där det står 'Varsegoda', så jag var inte lika pigg resten av vägen hem :P
Mickan ringde och fråga om vi kunde träffas i centrum utanför tempo så kunde vi gå hem till mej sen, men hon tog inte med sig simkortet eller battieret till sin mobil så hon såg inte att jag smsade henne att jag väntat i en kvart och gick hem sen, men hon kom hem bara några minuter senare. Hon sålde Panda till en som sa 'hmm??' efter varje sida i katalogen, hahah hmm... ska jag köpa chokladpandor? eller en badhandduk?
Sen gick vi ner centrum igen och köpte 2 energidrickor, 2 cola och en lösgodispåse. Fick ta bort min glass för att vi skulle ha råd, men det gör inget. Mickan drack upp sin energidricka från ica till tempo, där det är ungefär hundra meter emellan, fattar inte hur hon gjorde.. klarade det på två hundra meter ungefär. Vi tog med oss lexus, så han fick två promenader dit på en dag, det är ju bra så han får lite extra motion.
Imorron är det klassfotodags... vill SÅ GÄRNA ha mjukisbyxor, hoppas jag får det bara.. det är inte bara jag av tjejerna som vill ha det, så om vi ser jättesnälla och sårade ut kanske det går.. vet inte vad jag ska ta för kläder bara. Förresten syns det knappt vad man har för byxor, så det spelar väl egentligen ingen roll?
Ha det så bra <3 //Malin

Kommentarer
Postat av: Kusin

Nu har jag bestämt vad du ska ha på dig :P Puss

2009-09-16 @ 22:41:47
Postat av: mickan ;)

haaaha nice dag ;) pöss på denna dag ;) hhm hmm hhmmm :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0