Klostergården

Vi åkte ju till Klostergården i Bokenäs med klassen och kom hem idag. Det var rätt fint, precis vid havet ungefär. Jag, Matilda & Johanna delade rum, så det var ganska lugnt hos oss, var typ aldrig där ändå. Typ det första vi gjorde var att se på Pirates of the Carribbean 2, sen på kvällen såg vi på Ice Age. Jag trodde det skulle vara kallt i vattnet så jag tog inte med badkläder, men sen när jag bada fötterna så var det inte så kallt, så jag ångra mig. Och jag fångade en manet, han var så söt! Det blev mitt lilla husdjur, fast han dog av vattenbrist efter typ en minut, heheh.. jag är så snäll.
Vi gjorde en fågelskrämma, han hette Kalle fast nu är han begravd, stackars han. Jag har sagt farväl till han.

Jag & Emma fick skjuts till emma, där vi inte gjorde så mycket. Hon skulle till en match så dom körde hem mig kvart i fem eller nåt sånt. Så nu har jag inget att göra.

Kanske lägger ut en bild från klostergården senare, om jag hittar usb-kabeln. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0