huvudvärk..

Vi hade "datakunskap" i skolan idag, sååå trögt! Jag byter bakgrundsbild varje vecka och lösen typ en gång i månaden, jag behöver inte lära mig hur man gör! Så jag tröstade mig med en geisha & en chokladboll som jag åt innan =)
Sen efter skolan så kom Therese & Linda i Lindas bil, vi åkte till nån affär... tempo var det... och köpte glass i alla fall, och en Twist (chokladpåse)
Mamma hade gjort nån gryta & den smaka gott så det var ju bra =D sen åt vi glass och till och med jag blev mätt av den och det är ovanligt. Therese fick noppra mina ögonbryn idag, och det kändes knappt. Hon är ju expert hehe =) sen åkte dem hem tyvärr.
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag läsa tror jag... det var länge sen nu. Antingen the host eller new moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0