Emma utmanade mig! =o låtlista

Skriv svar på frågorna och lägg gärna ut musikklipp så att man kan lyssna på låtarna med!


1.  Din absoluta favoritlåt just nu?
Runt 184 justnu... men typ Whiskey Lullaby och Vi mot världen.

2. Vilken var din första största idol?
Den som gjorde Barnens första Musik-CD, eller nåt... Nicke & Mojje det kanske var

3. Vilken är din/dina största idol(er) nu?
Chaske Spencer, Alex Meraz, Bronson Pelletier, Kiowa Gordon, Tyson Houseman, Taylor Lautner, Boo Boo Stewart, säkert ännu fler =P

4. Låtar som betyder jättemycket för dig?
Boys like Girls - Thunder, tror jag... vet inte varför.

5. Har du träffat/sett nån artist nån gång?
Nej inte vad jag vet i alla fall..

6. Låt du gråter till?
Har aldrig gråtit till en låt.

7. Vilken artist vill du verkligen se just nu?
Taylor Lautner speciellt, men flera till oxå ;)

8. Om du bara fick behålla en enda skiva och bara lyssna på den, Vilken skiva hade du valt?
En med all musik jag gillar

9. Om du bara fick välja en låt då?
Kan inte välja det

10. Om du fick välja vilken artist i hela världen, vem du ville, vem skulle du spendera en vecka med?
Svårt =P Taylor Lautner såklart!

11. Om du fick ta med dig 5 stycken kändisar till en öde ö, vilka hade fått följa med?
Kiowa Gordon, Taylor Lautner, Boo Boo Stewart, Chaske Spencer & Alex Meraz

12. Vilka 2 vill du utmana?
Ella & Linnéa + alla som vill göra den!

Markera texten och tryck ner ctrl och c för att kopiera!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv ; Haha jag får inte gå upp för tidigt :)

2009-09-10 @ 07:23:00
URL: http://andmylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv ; Haha jag får inte gå upp för tidigt :)

2009-09-10 @ 07:23:01
URL: http://andmylife.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar till din komentar :

Ja gör det :) hur många gånger har du sett den ?

2009-09-10 @ 16:03:31
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: Tiiradam (film & foto)

vad är det här för nåt?

visst, jag ser ju att det är frågor som handlar om musik men du fattar vad jag menar? XD

2009-09-10 @ 19:08:36
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0