Idag har jag rödvina sockar...

Hade löptest i skolan idag, vet inte om det gick bra eller  dåligt för mig men jag tror det gick bra i alla fall.. det kändes så och det är ju det viktigaste. I NO:n bytte vi platser så nu sitter jag bredvid... sebastian? jag tror han heter så. Så jag får inte sitta med Emilia längre ='(
Men men det finns roligare saker än skolan... det enda som är tråkigare är att plocka upp katt/hundskit men det var länge sen jag gjorde det haha våra djur är inte så små längre tyvärr.. Men i alla fall, när mamma slutar så kommer hon och hämtar mig så åker vi till kusini therese och så ska vi två se på harry potter =) jag har en konstig kusin, hon har bara sett några få och bara EN gång! =o helt otroligt...
På lörda ska jag ju till linnea så blir det massa  filmer =) yippiiiieee! jag kanske tar med lite godis men funderar på att börja med godisförbud ett tag o se hur länge jag klarar det. Håll tummarna för mig att det ska gå längre än 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Emma

Embry och Jake :)

2009-10-16 @ 23:34:42
URL: http://bluuberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0