från och med nu heter jag rapunzel!

Vi hade ju filmkväll igår.. såg på Saw 1, Shrek 2 och Rapunzel... konstig blandning. Men vi får lite dampryck då och då =D åt skitgoda pizzor (min var i alla fall det) men blev mätt typ direkt, jag åt det onyttigaste i alla fall =p
Skulle egentligen vara uppe till 9 på morronen för att slippa gå upp på morgonen eftersom jag helst snoozar i tre timmar.. nåt sånt där, men vi la oss 3-4 tror jag och somande ganska fort efter att jag läst Ljudet av ditt hjärta.
Mamma väckte mig halv nio med ett sms, 'är du vaken?' nu när hon skickat det ja.
Men tog på mig kläder och läste lite till, sen fick jag gå ut. Väckte tyvärr alla när jag egentligen tänkt att inte väcka NÅGON, så går det ju när man försöker vara tyst... väntar på att alexandra ska smsa och säga att hon är vid färgelanda så ska vi åka & rida =)

Kommentarer
Postat av: linnea

Okej!

Vad händer idag då? =)

2009-10-03 @ 13:37:21
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0