tuffi sover... aaw

Har ju inte bloggat på länge nu, men jag kan berätta lite om veckan..
Måndag tror jag knorrsprutan, det kändes knappt men armen var lite bedövad, det kändes inte förrän en timme senare ungefär.. =)
Tisdag vaknade jag och var jättevarm, sedan kall, och yr, så jag lade mig igen XD och nötade Farmville och Facebook, såg på Aristocats och Micke&Molle. Kuul! =D
Onsdag var jag oxå sjuk, men gjorde inte mycket.
Torsdag var jag tillbaka i skolan igen, fick göra engelskaprovet eftersom jag missade det men behövde inte göra svenskaprovet som alla andra för jag har inte hunnit plugga ^^ böckerna låg ju i skolan... har pratat massa med Mickan...
Precis som idag XD hon är fortfarande sjuk =( hade ont i magen så jag var inte med på gympan, men mår bättre nu. Fast det kom tillbaka efter att jag ätit en portion gröt och typ halsat i mig 4 glas juice ;)
Sen kommer mamma och tobbe, han SKA ha tagit med sig Shrek 1 och Mamma Mia the Movie, så att jag kan se på dem ikväll + Twilight, om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0