Inte mycket film igår... =(

Mamma och Tobbe satt och såg på Matrix, tror det var typ flera stycken (om det nu finns fler än en?!) så jag orkade inte starta en film när man måste vara tyst, för alla andra sover.. så vi ska se på Shrek alldeles strax, sen kommer jag nog sätta mig med Mamma Mia the movie inne på mitt rum så kan jag sjunga med XD men jag sjunger fortfarande inte med min riktiga röst för då hör jag fortfarande mig själv och det låter hemskt.. ^^
Vet inte om du läser nu Mickan men jag är jätteglad att du mår bra =D du måste sova över nån dag så ser vi på Twilight ;)

Och ni borde läsa Thefanpire, bloggen är jättebra och jag följer den på bloglovin oxå =) och just nu gästbloggar jag där.. XD




Yeeaaah TEAM ÅSNA!!!

Kommentarer
Postat av: mickan:)

det klart jag läser din blogg gumman , hahah aa vi måste kolla på twilight då och dricka cola i mängder och se på mera filmer :) <3

2009-11-28 @ 23:09:15
URL: http://meandmyhappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0