Yääääh 13!

Jag är 13 nu hihi. Fick När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas, duschcreme från LDB och en deodorant från LDB, och kläder. Det var  ungefär det jag önskat mig. Jag är jättenöjd och känner mig sååå onyttig.
Åt gårdagens tårta till frukost för ungefär en halvtimme sen =D men jag har tvättat ansiktet och borstat tänderna så det är nog inte JÄTTE farligt i alla fall.
Ska till pappa idag eller imorron, det är osäkert på hur det blir. På söndag ska Emma sova över till måndag, det blir roligt.
På måndag är det Må-Bra-dag. Har film, sen scrapbooking ( =/ ) och efter matrasten blir det bild. På onsdag är det ridning som "två lektioner" och efter matrasten är det hemkunskap. Man får liksom välja saker man vill göra dessa två dagar och så väljer lärarna ut några av valen och så får man göra dem sakerna.
På fredag nästa vecka blir det full fräs till liseberg med skolan. Typ alla tjejer i klassen har lovat att åka med mig och emma i Uppswinget, fan va rolig den är! Jag erbjuder mig att gå först i Gasten oxå, det jag är rädd för är att gå på stället där dem har gjort golvet så att det ser ut som att det är glas typ 100 meter ner, och att man kan ramla ner och falla ner så långt! Och när rummet "rör sig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0