Test

Är du besatt av Twilight Saga?

Vad skulle du göra om du såg Jacob och vargflocken på stan?
A Gå förbi
Peka och hoppas att han skulle se mig
C Skrika och hoppa, sedan svimma
Om du hittade en affär med Twilight-saker där allt var dyrt, skulle du ändå köpa nåt?
A Nej
B En eller två saker kanske
C Så mycket jag kunde tills pengarna tog slut
Om du hör ordet doktor eller läkare, vem tänker du på då?
A
Läkare och sjukhus, vad annars?
B Sjukdomar
C Carlisle
Vad tänker du på om du ser en grupp på ungefär 6-7 killar som är stora och med mycket muskler och med rödbrun hud?
A
Att man ska akta sig
B Att dem liknade Jacob och Flocken
C Oavbrutet på Flocken, och börjar fantisera om att dem ska bli arga och förvandlas till stora vargar
Har du skrivit ett fan-brev till någon av skådespelarna från Twilight?
A
Nej, varför?
B Det kan väl hända att jag gör någon gång i framtiden
C Självklart! Jag har beskrivit hur mycket jag gillar dem allihop!
Hur många gånger har du sett på Twilight?
A
Vad är Twilight?
B En eller två, håller inte räkningen
C Mer än 5, och fler ska det bli!
Håller du koll på nedräkningen av New Moon och Eclipse-premiärerna?
A
Absolut inte
B Jag har hört datumet en gång, men räknar inte ner
C Jag vet exakt hur många dagar det är kvar.
Vilket team är du?
A
Vad för team?
B Inget speciellt team
C Team Switzerland, Emmett är ju den rolige, Jasper den lugne, Edward den snygge, Carlisle den helande läkaren, Esme den godhjärtade modern, Rosalie den sure, Bella den osjälviske, Jacob - bästa vännen, Flocken de skämtsamma, Charlie den orolige, Billy den nervösa, osv.
Är det här roligt?
A
Nej!
B Nja, sådär
C Så länge det handlar om Twilight Saga, så ja.

Flest A: Du bryr dig inte om Twilight och är långt ifrån besatt.
Flest B: Du gillar Twilight en del, men inte särskilt mycket.
Flest C: Du är ganska besatt av Twilight och kommer alltid att vara.

Jag är C på allt! Hihi, jag är besattare än besattast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0