Inte mycket spännande idag, inte

Idag har det inte hänt mycket. Jag vaknade och snoozade om och om igen tills klockan var fem över sju, och åtta kommer ju ella, så jag hade bara en timme på mig...
Tog på mig kläder, hälsade på missarna och åt frukost, borstade tänderna (inte en kvart som jag brukar faktiskt, utan i normal tid: 5 minuter). Tvättade ansiktet och borstade håret, som nu är ganska kort men jag blev ganska nöjd ändå =)
Packade väskan, det är bara tyskamappen, parfym och nycklar. Ella kom som vanligt vid åtta, vi gick till skolan och jag skrek efter linnea och johanna men dem hörde mig inte så vi träffades inte förrän vi kommit in i korridoren.
Det var fisk idag, min favoritmat *ironi*, hatar fisk...
På fredag kommer ju klasslistorna, längtar och fruktar ögonblicket haha. Och sen så kommer ju världens bästa sak.. LISEBERG! Jag åker med hanna ,haha vi ska äta ballerina och gifflar o sånt på vägen ensamma =D
Imorron är ju Må Bra-dag igen, jag ska rida och ha hemkunskap, trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0