Kåldolmar och balkonger

Jag sov över hos Emma igår till idag, vi fick skjuts hem till mig på morgonen så vi gick med Ella till skolan. Vi har städat hela dagen och jag fick se på när klassen tränade på att hålla flaggorna i kyrkan, för det ska dem göra imorgon på skolavslutningen. Hemma så fick jag plocka upp skit från Tuffi och sedan ner till biblan och tillbaka hem för att lämna en bok, sedan packade jag ner det sista samtidigt som jag lyssnade på min dagliga musik.
Jag och mamma åkte och hämtade Tobbe, sedan lämnade vi nycklarna hos Linda på hennes jobb men dem var till Therese. Sedan åkte vi och lämnade resväskorna hos morfars bror Aston.
Nu har vi nyss ätit kåldolmar och potatis, men jag äter inte kol så jag tog bara köttfärsen. Lite normal måste man ju vara.
Jag har ändrat min tid, så jag ska inte upp tolv i natt utan två.


Som Twilightnamn heter jag Alice Cullen, för att få reda på ett eget klickar ni här

Kommentarer
Postat av: Maraboubajs

gillar du jacob black?

2009-06-14 @ 12:12:27
URL: http://maraboubajs.blogg.se/
Postat av: Maraboubajs

Hej! Snälla du, kan du gå in och rösta på mig som veckans blogg?



Länken till tjejens blogg som jag är nominerad i hittar du i det översta inlägget på min blogg.

Hemsk tacksam för din hjälp, så snälla snälla!

2009-06-20 @ 12:56:28
URL: http://maraboubajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0