Högstadiet

Idag efter lunch gick vi till högstadiet för att få oss en liten "guidetur" inför nästa termin, när vi börjar i sjuan. Men först lunchen då. Vi satt i ungefär tjugo minuter och bara väntade. Sedan fick 7A gå, det har jag ju inte berättat, jag ska gå i den klassen, med tre lärare. Jag gick med johanna och matilda, för dem är typ dem enda jag känner i den nya klassen. Fast jag har träffat en del av dem förr. Vi fick en glass från cafeterian, hihi. Vi fotograferades för att lärarna skulle försöka komma ihåg våra namn. Vi fick skriva om oss själva, och på frågan Vad är bra/roligt för oss att veta? svarade jag: Jag har 10 katter. Haha, men det är ju sant.
Jag fick fyra godisar av johanna, det var jättesnällt, men jag ångrade lite att jag följde med till centrum, för det blev en omväg hem och det blev kallt så jag frös.
Imorgon åker jag till pappa, och där ska jag få min svarta tröja/tunika av therese. Den trettonde har mormor och morfar bröllopsdag och då ska jag ha den och ett par vita tights. Då är vi i grekland!
På måndag eller tisdag ska vi till torp och då får jag chansen att köpa lite mer shorts, för jag har två par och vill inte bara ha två stycken i fjorton dagar.
Jag hoppas att det går bra på skolavslutningen, för den är jag inte med på! Nahahahahahahaha...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har du ny blogg? eller är det malin? varför har du ny? GILLADE DU INTE DESIGNEN KANSKE??????????!!!!!!! :@ hahaahahaha skoja bara!





Svar.

Varför kallas wiveka för måsen? Hon är ju skitsnäll ju!

kramar!

2009-06-04 @ 20:54:26
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0