Hemma!

Nu är jag hemma från Kreta, och det är skönt. Vi väntade mellan halv elva till kvart i 6 på flygplatsen, alltså ungefär sju timmar. Det  var inte kul. Men det var jätteroligt där, första kvällen åt vi på en resturang där jag fick en Barbie-tallrik till förrätten, tyvärr fick jag inte ha kvar den.. Jag köpte fyra parfymer och Twilight och New Moon på engelska. Ettan har en jättefin bild, sen sån som finns på framsidan av filmen.
Bartendern gjorde en ros av en servett åt mig, haha jag skryter. Han tog oss även till en strand. Nu är jag halv alkolist, så om jag inte får sprit snart börjar jag väl darra hehe. Min kusin säger att jag har blivit jättebrun, men det ser inte ut så för mig.


 Jo, jag märkte att bartendrarna som står där inne i baren är Georgie och Cheepy (jag tror dem stavar sina namn så), och det är dem som jobbade där när vi var där också. Cheepy är den som gav mig en ros hihi. Och om ni åker till Grekland, ge ingen Absolut Päron där, för dem tycker inte om det särskilt mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0