Haribo Stjärnmix

Just nu vräker jag i mig Haribo Stjärnmix, det är ju väldigt gott.
På gympan var det en kille som praoade, han är typ fyra år äldre, och han var skittaskig! Han har längre ben och är förmodligen starkare, och då ska man inte klaga på att vi inte hoppar lika långt som han på längdhoppet, för det gjorde vi inte. Och jag skulle aldrig ta i allt jag har på en gympalektion.
Hela sista lektionen gick åt till att lyssna på vår lärares mässande om att världen har miljöproblem. För det visste vi ju inte redan?
Emma följde med hem, vi körde hänga gubbe ett par gånger och gick ut med lexus.
Det var länge sen, men nu skriver jag en berättelse. Jag borde få applåd, jag har skrivit minst 9 sidor på tre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0