5 dagar

Imorron åker vi till torp och då ska jag köpa shorts och t-shirtar eller nåt sånt, i alla fall kläder till grekland, och så ska vi hämta therese som stannar till på torsdag. Det blir roligt. Vi kanske åker till linda nån gång i veckan efter skolan.
På tisdag ska jag packa det mesta...
Onsdag ska skolan till ragnerud, jag o linnea ska orientera tror jag? Hoppas det blir roligt.
På torsdag ska jag packa klart, sedan åker vi till mormor o morfar o äter middag, sen ska jag sova så mycket jag kan, för tolv ska jag upp o duscha.
På fredag kl 4 ska jag gå på ett plan, sola, äta o bada!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hej hej :)

gå in och svara på veckans frågor ;)

du hittar den snabbare genom att kolla på kategorier.

Kram

2009-06-14 @ 18:39:31
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0