Världens finaste omslag till bok!

Om ni har hört T.I featuring Rihanna - Live your life så ska ni höra en mycket bättre! Klicka här! Så ska vi se om den funkar, annars får ni gå in på youtube och söka på Kle Shay - Twilight. Vill ni höra andra låtar med dem så rekommenderar jag Breaking Dawn, Hey Isabella  och Edward Cullen (eller bara Edward, kan det inte utantill).
Idag gjorde jag faktiskt månadens rekord! Jag gick upp halv tolv utan väckarklocka! De ni!

Holy Hot Werewolf! Jacob är bäst!
Jag hoppas att omslaget kommer till Sverige oxå!
Den... hm... ja nånstans mellan 13-27 augusti så ska dem börja spela in Eclipse! Jag kommer inte ihåg det exakta datumet, men det är jättejättejättebra!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; nej , jag såg den på internet

2009-07-22 @ 22:43:43
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0