Sammanfattning av allt =)

Jag behövde faktiskt inte gå till Kampenhof ändå, pappa blev ledig och kunde köra mig. Vi hämta emma där o så åkte  vi vidare till bion. De va ju en timme emellan så jag o emma gick till mcdonalds, jag fick en liten skrattattack och fick hålla andan för att inte få uppmärksamhet, de skulle vart pinsamt när jag låter som att jag gråter hihi...
Vi köpte var sin glass, jag testa McFlurry maräng swiss o dela på en liten cola.
Biljetter är väldigt svåra att fixa, jag fatta ingenting vi hade köpt dem men jag trodde att vi reserverat... jaja de är komplicerat. Vi köpte godis i bioaffären, det är billigt där.
Filmen va såklart jättebra, men vi kom lite sent så vi fick inte se New moon-trailern! Jag börja nästan gråta =D
Pappa körde oss hem & så va vi ute o typ gick, gunga o sprang... sen spela vi harpan, jag är ju beroende...
Va vakna till två så vi hörde när pappa kom hem från jobbet.

Emma väckte mig tio, henne ska jag hämnas på! Min dagliga  väcknigs-tid är runt ett! Jag gick inte upp förrän hon hämtat mitt glas, jag är lite lat och gäster ska vara slavar, så är de bara...
Vi gick till stan o hälsa på linda, det va skojigt =) vi fick en GB-kortlek! Sen kolla vi i några affärer, jag luktade mig till twilightböcker på bokia.. sen fick emma dra mig därifrån.
Sen fräste vi fram till Willy's, bra affär. Men jag köpte bara en joltcola... vi tog bussen hem sen hade vi kuddkrig... eller de va innan stan de... vi bara packa ihop o åt pringles.
Jo, förresten jag köpte en edward-poster oxå! Hihi har såklart kort på den, men den jävla usbkabeln funkar ju inte. Fast jag tror det är mobilens fel alltihop!

Mamma hämta mig, o jag fick med mig min egna data wohoo! Den är klar! Men jag kan inte koppla ihop den själv, tror jag. Fast jag kanske är en naturbegåvning, det vet vi inte än...
Inlägget börjar bli långt så jag berättar bara snabbt. Grannarna kom o hälsa på på altanen, jag har hittat en newmoontröja som jag måste ha och jag har städat lite.

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; Nej om signaturen?! :p



Kram :)

2009-07-17 @ 22:13:26
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0