Maltesers & Pepsi

Hjaa de va roligt att lana hos emma, vi va iförsig bara uppe till runt halv fem på natten men jag orka inte sitta utan ryggstöd längre.. jag hade med min data så de blev lite jobbigt o koppla in. Men nu har jag installerat Age of empires och Sims2. Frukosten blev först lite Pepsi, för jag va törstig... sen en maltesers, för det var så nära...
Packa upp datan hemma helt själv, ändå fick jag ingen applåd =( såg på Being Human nu men det var inte så bra faktiskt så jag stängde av.
Och så skäms jag för jag åt inte upp glassen och det är nästan första gången i hela mitt liv! Snart kanske jag kan lägga in bilder igen för jag ska använda ett annat usbminne (ahlgrens bil!!!)

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; tycker du att du själv stinker? Edwards (<3) syster...? Dåligt av dej! :p



Kraaam<3

2009-07-20 @ 13:01:32
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0