Findus är borta!!

Jag vaknade halv ett ungefär, mamma kom in med lexus så att han fick hoppa upp och blöta ner mitt ansikte. Det var så trevligt så. Pappa, daniel o tobbe kom och hämta Findus förut, så han är borta ='( men jag behöver bara  gå till daniel för han bor ju snett under pappas lägenhet ändå. Pettson & Findus är födda för att vara tillsammans! Så jag får vara stark och gå vidare... =)
För att glömma sorgen måste jag trösta mig med något... antingen en varulv eller en spritflaska =P vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; haha bara för att du e med dom ipåfall! Du luktar som mej annars ju <33



Puss<3:)

2009-07-20 @ 21:29:32
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0