Det är blåsigt denna eftermiddag

Håll i hatten för nu blåser det!

Emma väckte mig ett & frågade om hon skulle hämta mig efteratt dem handlat sen, men mamma ska hämta mig efter jobbet så kan vi handla dricka&godis hihi & så måste vi koppla ur datan för den ska med om man ska lana, men jag vet inte hur man gör... två tjejer som båda två är ganska otekniska i sladdar&kabel-världen är inte bra... men det går nog, så farligt kan det inte vara. Jag vet var dem flesta sladdarna går.
Katterna va såklart hungriga, jag fick dåligt samvete för att jag inte matat dem när jag drack betydligt tidigare i morse. Lexus har oxå ny mat, visst är det intressant?
//Malin

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; Nej! Jag håller mej till din "bror" - Edward<33

Jag vill helst slippa stanken av kåda och allt detdär!!!

Edward = Mums xD



Så får du ju jacob för dej själv oxå! (Y) ;)



Kraaam<3

2009-07-18 @ 13:59:28
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0