Dagen..

Jag tvingades upp nio i morse av mobilen, det var inte så roligt. Jag snoozade till halv tio. Och jag gjorde ett rekord! Det tog endast femton minuter för mig att göra mig i ordning, exakt uträknat.
Vi hämtade Jessica, och så åkte vi till Nordens Ark. Jag fick bara se två vargar =( men det var gulligt ändå. Fick några bilder på snöleoparder. Sen körde vi till Smögen, och Renée och Jessica åt skaldjurssallad, jag satt och tittade på alla som gick förbi haha.. jag var inte hungrig. Jag höll på att kvävas i fiskaffären, hatar ju allt som kommer från havet o sjön. Det regnade lite, sen slutade det.  Vi satt i en kö i bilen i typ fem minuter, sen förbi nordens ark så blev det kö igen på tiden trettiofem minuter. Det hade hänt nån olycka så vi fick vända och köra en omväg. Jag missade chansen att plocka årets första hallon (för mig)!
Vi kom hem sen, och jag såg på bakom magin på hp och halvblodsprinsen. I typ mitten hörde jag röster där uppe och så får jag nästan en depressionsattack: tobbe o rasse var hemma! Det är inte så roligt, och jag är ganska orolig över att dem kommer väcka mig tidigare än ett imorron, och då blir jag lika galen som kaffeberoende utan kaffe...
Men jag får stå ut med det ändå, jag är ganska van ;).

Kan kanske lägga in bilder snart, bara tobbe kommer hem igen o visar hur man gör.. det är nåt fel på den =( ha de så bra!




Ps. Jag köpte en älg! (låtsas asså) hihi jag börjar bli tysk... :O

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: ah längtar oxå till den delen :D

haha jag venne,du har nog sagt att alla är snygga Malin,hehe!

2009-07-16 @ 21:12:07
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0