Blåa bär

Först måste jag säga tack linnea, även om designen inte är klar så är den jättefin! Måste ge dig en kram oxå!
Har varit på husbåten måndag till idag, känner fortfarande hur det gungar lite.. =)
Fick en överraskning på kvällen på husbåten första dan, vi hörde nån tuta, de va Renée och Jonas, vi blev lite förvånade dem skulle ha kommit på tisdan egentligen. Så jag fick inte sova i soffan som jag tänkt, den som jag bäddat så fint!
Vi plocka massa, massa blåbär under förmiddan & eftermiddan, och massa svamp men det är ju intedet godaste! På kvällen tog jag tre muggar fulla med blåbär, grädde & socker. Det är jätte gott, inte särskilt nyttigt men man äter de ju inte varje dag precis.
Imorse fick jag sova i lillsoffan, det gick så bra så. Jag är egentligen två decimeter för lång för den, mendet är bara att böja på knäna och blunda!
Har åkt båt väldigt mycket, det är så roligt! Badade tyvärr inte nåt, det var ju iskallt! Så fort nacken nuddade vattnet (när jag tvättade håret på bryggan) ryste hela jag och frös.

Har inte gjort mycket hemma, bara plockat undan lite, packat upp, sett på pirates 3 och suttit en stund vid datan.
Ha det så bra // Malin


Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; Nehe. Jag trodde att du gick på den med Emma? <3<3<3

2009-07-29 @ 22:28:04
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: jag tycker verkligen Jane vart skit snygg, och Aro. Kommer faktiskt inte ihåg hur dom beskrev dom,men jag tyckte han blev perfekt.

Men som sagt,inte säkert om det ens är en fan bild eller inte.

2009-07-29 @ 23:15:23
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: Linnéa

kram till dig med sötnosan <3333

2009-07-30 @ 12:05:26
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0