Michan och Emma <333

Michan skulle ju med mig hem, och det gjorde hon, men Emma följde med =) så vi gick till affären... det tog väl typ en kvart längre tid på hemvägen eftersom vi flummade tills vi svimma ^^ en energidricka (michans) fastnade under min sko! Och hon spotta ut mer än hälften av sin energidricka innan... det mesta på oss XD Vi såg på mamma mia,, sen blev michan uppklädd o sminkad av emma, det blev jättefint!!! Sen mean girls, sen blev jag sminkad... =/ hahah och så såg vi på nästan hela Jakten på lycka, men michan hade ont i huvet så vi la oss (klockan va ändå typ tolv) men min mun ville inte de... jag höll dom uppe med mitt höga skratt =) jag tycker synd om dom... jag kan inte sluta skratta när jag väl börjat och jag skrattar högt...!






För det första... Emma kommer väl döda mig om hon ser den här bilden, antar jag???
Och för det andra... jag har ingen bild på Michan på datan och min USBkabel funkar inte... som vanligt =(

Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Hihhi sötis :* <3333333333

2009-12-01 @ 19:38:08
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Gott nytt år! ♥

2010-01-01 @ 16:24:28
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0