Emma hela dan xD

Har inte skrivit på länge, men nu i alla fall. Igår (fredag) följde jag med Emma hem, Michan skulle följt med men hon var fortfarande sjuk =( hon ska krya på sig <333
Vi gjorde inte så mkt.. speciellt inte jag, för jag somnade tre gånger i soffan medan hon städa på sitt rum XD Sen vid sju så kom Johanna, Matilda, Ella, Hanna och Linnea. Michelle kom lite senare =) Men vi såg i alla fall på Zombieland, Låt den rätte komma in, och lite av Sällskapsresan. Michelle och Linnea somnade, så det blev ganska tyst efter andra filmen. Sen la vi oss, och jag fick sova på andra sidan rummet än dom andra! Hihi, det gör inget. Jag gick upp sist, halv tolv faktiskt.. och såg på Simpsons tills tolv, då åkte jag hem igen =(
Imorrn fyller mamma år så grattis i förskott :D



Från vänster till höger: Linnea, Emma, jag. Inte vackert, men vi hade kul XD gammal bild

Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

hihih, jag har tagit den bilden :P <3333



Det var roligt!! :D <33333333

Kram ☺♥

2009-12-12 @ 17:50:30
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0