Trevlig fika =)

Jag vaknade först idag, så jag smög ner och satte på teven. Sjunde Himlen blev det.  Sen såg jag på Snuten i Hollywood 1, den är så bra! Jag kommer aldrig tröttna tror jag.
Sen spelade jag & Jonas guitar hero, jag klarade faktiskt flera låtar på trummor och det är inte dåligt för mig, för det brukar gå hemskt annars. Sen fick jag typ akutpacka (för jag stressar alltid upp mig själv) och så spela lite till, sen ringde det. Therese åkte med, så vi köpte fika och så fick vi se hennes nya lägenhet, den var jättefin! Haha jag missade teven, 52 tums, och det är ju stort, så jag har väl fel på synen då...
Vi satt ute på bakgården och åt, Lexus blev avundsjuk för han fick sitta fast i kopplet. Jag fick extra bullar!
Åkte hem rätt fort & packade upp, sen har jag spelat harpan ett tag.
Imorron kommer hanna, ska smsa när jag vaknar, får se när detblir. Skolan börjar snart, så jag ställer klockan, måste vända på dygnet tyvärr, jag är en liten nattmänniska då & då. Hon sover över så blir det filmkväll hihi jag gillar filmer!!!  Månda-tisda eller nåt kanske vi tältar? Hoppas det, vi har planerat de i två somrar... hehe.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hhhaah, jaa :P

kram

2009-08-05 @ 22:31:43
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0