The Glass House

Vi var hos Patrik igår, Sahra & Ellinor var där oxå. Vi fick träffa en av våra kattungar, jag kallar han fortfarande för Spräcklis men han heter tydligen Godzilla för tillfället hehe. Han kände inte direkt igen oss, men det var roligt ändå. Åt grillad mat, typ lite allt möjligt, och det var väääldigt gott, speciellt salladen för den innehöll melon =P
Såg på halva Snuten i Beverly Hills, missa i alla fall inte det bästa så jag var nöjd ändå. Sen fortsatte vi se på Jag vet vad du gjorde förra sommaren, eller dem sa att den hette så iaf. Sen The Glass House med Stellan Skarsgård, har aldrig sett han i en film förr haha, nejmen har sett han i typ tusen filmer..
Rocky 5 gick på teve, men vi stängde av, sen märkte jag att klockan helt plötsligt var halv fyra. Jag ska egentligen vända på dygnet, & nu är det bara runt en vecka kvar innan jag måste lägga mig 11 och gå upp halv 7, så det kommer bli ganska jobbigt tror jag, håll tummarna.
Tobbe är sjuk så jag har faktiskt varit snäll och gett honom både vatten 2ggr, Ipren 2ggr och en halstablett.


Kommentarer
Postat av: Ella

sv; Nej det är inte gott! ^^ Moffa (:P) = morfar!

Okej (om tröjan). Japp, det vet jag, du hade den i skolan en gång,.. tror jag iallafall =S xD



Kramkram ♥

2009-08-09 @ 17:55:38
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sådär Malin. NU GICK DET!!

Wihu!

Hoppas du är nöjd!

Och du, jag fixcade en skitcool sak, prova o högerklicka!!!! hihi

kraaam

2009-08-09 @ 22:17:40
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ska börja skriva kapitel 11 nu :)

2009-08-09 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0