ooo, vinbär

Var på högstadiet idag, min mentor försäkrade mig om att jag inte kommer gå vilse när jag börjar imorron, och det är väldigt bra att veta. Jag träffade johanna där så vi väntade på emma och åkte till johanna, där vi åt köttbullar och sen spelade wii, haha jag fick beröm! För en gångs skull... =P
Vi var ute en stund, jag var bara  tvungen att plocka lite vinbär, dem första i år, så jag skäms lite för det. Sen tog jag en liten trevlig, blåsig promenad till centrum för att hämtas av mamma på vägen, men emmas mamma gav mig skjuts hem =) och idag hämtade vi min tröja!!!!!!! faan vad glad jag är, den passar och är väääldigt fin, jacob & edward är ju med! & bara för att göra mig gladare fick jag en glass oxå, jag börjar bli bortskämd.
Ska till skolan imorrn tyvärr, ska träffa matilda, johanna & kanske ella på vägen, får se vad hon svarar. Jag ska iallafall förmodligen följa dem i hälarna hela dan, för jag tror att jag fortfarande kommer vara i stort behov av en guide.
Ikväll ska jag somna till breaking dawn, så jag kommer nog somna lyckligt eftersom den slutar lyckligt.
Ha det bra// Malin



Jag saknar min älskade Clas, hon var så söööt!! <3

Kommentarer
Postat av: TWS ♥

SV; Haha, samma här tror jag ;)

Fast man vt ju att dom inte kommer att bli ihop, för Bella kommer ju vara med Edward ( som tur är )

:D<3

2009-08-17 @ 21:21:07
URL: http://tws.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Hihih, det var ju kul ju :)

Kram ♥♥

2009-08-18 @ 15:09:15
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

"jag saknar min clas" Vad har hänt med henne? :(

KRam <32

2009-08-18 @ 15:09:37
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0