JAA!!

Jag, emma, mamma & therese åkte till stan och träffa linda på henne jobb, sen åkte vi vidare till torp. Köpte kläder till mig själv för 2500kr ungefär hehe... men så går det. Även ett minneskort med mer plats, och en sak till.
GENOM DINA ÖGON! Tjohooo! Jag har väntat på att få köpa den och nu har jag den! Vågar inte läsa den än, för jag kanske avbryts och det vill jag inte.
Imorron kanske emma sover över, om hon får, och då kanske vi ska ha spa, det är ju roligt =D
Och idag åt jag min första Ben&Jerry's glass! Åt en hel, så jag blev väääldigt mätt, sen efter typ 2-3 timmar så åt vi på Mcdonalds, så jag kände för att rulla tillbax till bilen istället för att gå. Har twilightlåtarna tillbaka på min mobil igen, råkade radera dem när jag hade för lite minne för länge sen.
Ha det bra //Malin <3

Kommentarer
Postat av: Ella

Vilken är `genom dina ögon`? :) <33



Förlåt för att det inte står att jag hamnade med dej i mitt inlägg men det råkade raderas och nu är datorn avstängd... Fixar det imorn ;)



Puss godnatt <3

2009-08-26 @ 22:51:56
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

sv; JA! BARA 84!:D

2009-08-27 @ 18:29:35
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0