Hoppsan..

Jag vaknade faktiskt först idag, nån gång vid nio. Det var så trevligt att få näsan typ mosad och en fis i ansiktet en timme efter det. Jag & Jonas såg på Sagan om de två tornen när vi åt frukost, sen vet jag inte vad jag gjorde... jag läste nog The Host, sen vid fyra fick jag spela, tjoho hehe.. spelade WoW med jonas, åt pannbiff med potatis och sen så kom mammi, och när vi kom hem så var en av glasflaskorna sönder, inte så trevligt men det luktade i alla fall gröna äpplen, och det är alltid gott =p
Lyssnar på Brad Paisley - Then, den är så bra! (Vet inte om du kommer läsa det här, men tack Evelina för att du tipsade om den på din blogg! För att komma till den, tryck här)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0