Hihi det åskar

Okej, det åskade och blixtrade och regnade. Men inte längre, tyvärr. Jag vakna faktiskt runt kvart över sju, är inte säker på tiden, men var vaken tills mobilväckarklockan ringde nio och sen somnade jagom &vaknade av spotify som börjar spela musik. Jag är nöjd bara det är bra låtar, så jag gick upp och nu sitter jag här med rak rygg och allt.
Vi kanske åker till agilitybanan med lexus idag, så får vi bevittna hans klumpighet än en gång, men han tycker det är roligt och det tycker jag med. Fast den här gången ska jag hålla fast i godisskålen hårt, annars puttar han mig så att alla äckliga bitar med leversmak åker ut och då blir han jätteglad. Ska kanske sätta mig och läsa New moon på altanen, men regnar det så blir det  väl inne i så fall.
Ha det bra //Malin

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Det var Nikki Reed som inte vann fresh face female,utan det var Ashley som vann.

2009-08-10 @ 22:51:58
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0