Det regnar sååå mycket

Det har regnat typ hela dagen, så vi hade innegympa. Det gick inte så bra på höjdhoppet för mig hehe...
Har köpt mellanmål för i morgon oxå med emma, eller aa, vi åkte i två olika bilar men var där samtidigt. Vi ska skåla imorron hahah. Imorgon ska vi till Klostergården tisda-onsdag med 7B, jag går ju i A. Hoppas det blir roligt, det verkar inte vara det roligaste jag gjort och jag tänker absolut inte bada i september, det är redan iskallt!
På fredag kommer tobbe, så han ska hjälpa mig med teknikläxan som handlar om verktyg, klarar han inte det så är han dålig, väldigt, väldigt dålig. Går man i trean på gymnasiet på bygg så borde man kunna sånt som sjuor tydligen ska kunna... ska läsa New Moon tills jag somnar, så jag sover bra. Kommer förhoppnigsvis till mitt favoritkapitel, så jag kommer somna leende =)
Ha det bra //Malin <3 80!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0