2 dagar

Igår var först dagen i skolan, det gick rätt bra, hittade överallt faktiskt.. Sen åkte jag, mamma & Linda till mormor & morfar & åt middag, sen plockade vi massa plommon. Hade en hemsk huvevärk på vägen hem men det försvann efter en ipren. Lade mig direkt & somnade fort ändå  kom jag knappt upp i morse, det är så jävla kallt! Får vira täcket runt mig hela tiden.
Kom nästan försent till en lektion haha, men ingen klagade så jag är glad ändå.
Jag var med emma idag, vi såg på Twilight och bakade tyvärr ganska äckliga chokladbollar. Eller egentligen var dom goda men vi råkade hälla i 2dl för mkt socker så det knastrade mellan tänderna när man åt dom... har fått en ny skärm av emma oxå, det är jättesnällt och icke-tekniska som vi är så kopplade vi in den så snabbt så. Imorron är det VM i skolan hela dan, hoppas vi vinner jag vill se priset =p
Idag är det bara 92 dagar kvar! OCH JAG KAN SE TRAILERN IGEN!!! Tjooooohooooooooooo! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0