Krångligt med lösenord

Här på bloggen har jag ett speciellt lösenord precis som alla andra. Jag trodde att jag visste vad det var och testade men det funkade aldrig. Sedan testade jag ett som jag brukar ha på andra sidor och det funkade inte heller. När jag sedan skulle byta så skrev jag in fel bloggadress, men nu har jag ett som jag enkelt kan komma ihåg om jag bara tänker lite...
Jag är med i tävlingen om att vinna Twilight-DVD:n. Tävlingen avgörs den 29 april, den dagen då filmen kommer ut i affärerna.
Har fixat fler låtar från twilight nu, supermassive black hole som muse sjunger och spotlight som sjungs av mutemath.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmh, jag har haft samma problem :( Fin blogg ;)

2009-04-19 @ 21:02:43
URL: http://merry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0