kan inte ens tänka tanken...

Asså jag kan inte ens tänka tanken att dem förmodligen ska byta ut Taylor Lautner New Moon eller om det var i Eclipse. Även om han ser bättre ut i verkligheten än där så är det han som ska vara Jacob.
Men nu, när jag pratat med en kompis på msn, så har hon berättat att han SKA spela Jacob! Haha, vilket ryck jag fick... Innan hon berättade det planerade jag och en till att vi skulle åka till inspelningen i Vancouver och bränna upp honom för att han bestämt det. Just nu är det viktigaste i filmen (för mig) att Taylor kommer med, för annars vill jag nog inte se filmen. Om ni får veta något, så berätta gärna det för mig.



Min favoritbild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0