Edwardssyster

Jag är såklart inte Edward Cullen's syster, dem finns inte på riktigt. Men på Twilightchatten heter jag det, om ni har träffat mig. Jag älskar såklart twilight, och jag har sett filmen. Tyvärr har jag inte läst mer än bok ett och två, för jag har paxat dem på biblan och väntar på att i alla fall trean ska komma ut. Jag har väntat så länge att jag säkert kommer läsa ut den på en dag, även om jag tror att den är tjockare än tvåan som tog tre dagar.
Några i familjen tycker att jag är beroende av dessa  böcker och denna film, och enligt en sida på internet är jag det.
Men så får det vara, jag kanske kommer över det om ett par år...


GLAD PÅSK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0